Tapasztalat

Szakmai tapasztalatok

Stabil, szakmai tapasztalatokkal rendelkező csapat: kőműves, ács, asztalos, burkoló, művezető. Folyamatos szakmai tapasztalatépítés, tudásbázis fejlesztése, bővítése.

Tevékenységek

Minőség

Kíváló minőség

Minőségi munkavégzés, munkarend: célunk megrendelőink teljes elégedettsége! Dolgozóink egységes munkahelyi megjelenése, az építéshelyi rend és tisztaság, gépjárműveink megfelelő műszaki állapota és megjelenése mind e célt szolgálják

Tevékenységek

Kapcsolat

Szakmai kapcsolatrendszer

Szerződéses kapcsolat a legjelentősebb építőanyag-kereskedő vállalkozásokkal: stabil építőanyag ellátás.

Meghatározó partnerségi kapcsolatok neves építőanyag gyártókkal: a Wienerberger Profi építési rendszer minősített kivitelezőjeként a cégünk által épített épületek a Wienerberger Mesterház minősítést kapják. Szakembereink a Schiedel kémény termékek vizsgázott építői

Tevékenységek

  • Tető ácsolás

    Tető ácsolás

    Vállaljuk tetőszerkezetek építését, tetőfedést, bádogos szerkezetek szerelését. Régi tetők felújítása időtálló kivitelezésben.
    BŐVEBBEN
  • Generálkivitelezés

    Generálkivitelezés

    Családi házak, társasházak, üzlethelyiségek , ipari csarnokok teljes körű tervezése és kivitelezése megbízóink igényei, elvárása alapján: építés, felújítás.
    BŐVEBBEN
  • Homlokzati hőszigetelés

    Homlokzati hőszigetelés

    A homlokzati hőszigetelő rendszerek kialakítása során vállaljuk új és régi épületek hőszigetelését, polisztirol és kőzetgyapot hőszigetelő rendszerek, továbbá hőszigetelő vakolatok készítését.
    BŐVEBBEN
  • Burkolás, festés

    Burkolás, festés

    Hidegburkolatok – csempe/járólap –, meleg-burkolatok fektetése, festési munkák kivitelezése megrendelőink elvárásai alapján. Gipszkarton falak és álmennyezetek, tetőtéri burkolatok kivitelezése.
    BŐVEBBEN
  • Kőművesmunkák

    Kőművesmunkák

    Megbízóink elvárásai alapján végezzük alapozás, falazás, gépi vakolás, betonozás feladatait, betonacél szereléseket.
    BŐVEBBEN
  • Szárazépítészeti munkák

    Szárazépítészeti munkák

    Falak és mennyezetek szerelése, kazettás álmennyezetek szerelése nyílászárók beépítése
    BŐVEBBEN

A minőségi munkavégzéshez, generál kivitelezéshez szükséges eszközöket, gépeket piacvezető ipari gépek gyártóitól szerezzük be.
Elsősorban Hilti, Makita, Bosch gépeket használunk a családi házak kivitelezési, felújítási munkálatai során.
Vakolási munkáinkat gépi technológiával készítjük, ezáltal biztosítva a szükséges egyenletes, jó minőséget.
Új építésű épületeink tetőszerkezetét előre gyártott fenyő fűrészáruból helyszínen szerelve készítjük.

9 dolog, amiért az egyedi munkaruha gazdagabbá tehet

A Harvard Business School legendás marketingprofesszora, Theodore Levitt egyszer azt mondta: „amikor az emberek barkácsáruházba mennek, nem fúrót szeretnének venni, hanem egy tökéletes lyukat.”

Ugyanígy működik az egyedi munkaruha is. Ne egy pólót akarj venni a munkatársaidnak, hanem a céged tökéletes megjelenésében rejlő lehetőségeket akard kiaknázni.

Adam Soreff, a UniFirst nevű amerikai munkaruhagyártó cég marketingvezetője szerint az egységes munkaruha az egyik leghatékonyabb és legígéretesebb marketingeszköz, amit a legtöbb cég kihasználatlanul hagy.

Miért? Mert kutatások igazolják, hogy az emberek egyszerűen több és nagyobb értékű üzletet kötnek olyan cégekkel, ahol a munkatársak egyenruhában kommunikálnak az ügyfelekkel, mint azokkal, ahol erre nem figyelnek oda.

Mit jelent ez számodra cégvezetőként? Lehetőséget, hogy az élvonalba kerülj.

Most mutatok 9 előnyt, amit csak akkor szerezhetsz meg, ha adsz a munkatársaid megjelenésére.

1) Vonzó képet fest a cégedről

Tedd a szívedre a kezed: mennyi pénzt költöttél eddig marketingre? Vagy az üzleted, irodád belső kialakítására? Bemutatkozó anyagokra, névjegykártyára, PR cikkekre, vásárlói lojalitásprogramokra, nyereményjátékokra, social media kommunikációra?  

Még számolsz? Sejtettem.

Hihetetlen összegeket fektetünk cégvezetőként abba, hogy jó kép alakuljon ki rólunk a vevőink fejében – éppen az öltözéket hagyjuk ki a képletből? Azt, ami garantáltan meghatározza a vásárlóid első benyomását rólad?

Döntsd el, hogy a businessed más elemeihez hasonlóan, ezen a téren is slampos, vagy elegáns; elhanyagolt, vagy igényes; amatőr, vagy profi képet szeretnél festeni magadról a vevőidben, üzleti partnereidben. 

brandepites egyedi munkaruhaval

2) Megkülönböztet a konkurenciától és kiemel a szürke tucatcégek közül

10-ből 9 vállalkozás egyáltalán nem ad a külsejére. A legtöbb cégvezető, akivel eddig találkoztam, konferencián hallott először arculati kézikönyvről, márkaesszenciáról, vállalati stílusról. (És még ott sem az egyedi munkaruha fontosságáról, de ez inkább a marketingkonferencia-szervezőknek szóló kritika.)

Pedig muszáj eltanulnunk a multinacionális cégektől azt a szemléletet, amivel ezek az óriások brutális mennyiségű erőforrást áldoznak a konkurenciával szembeni vizuális kontraszt megteremtésére.

A munkaruha az egyik legegyszerűbb, legolcsóbb és leglátványosabb eszköz a kezedben arra, hogy megkülönböztesd magad a konkurensedtől, amitől szó szerint hamisítatlan leszel.

3) Az olcsónál már csak az ingyenes hirdetés jobb

Nem azt mondom, hogy azért gyártass egyedi munkaruhát, hogy aztán a munkatársaidból élő reklámtáblát csinálj, de ne legyünk képmutatók. Ha szép, igényes, és hordható viseletet adsz a kollégáidnak, amit szívesen viselnek, és ezen történetesen megjelenik a logód, vagy a szlogened, akkor az egy klasszikus win-win szituáció.

Te ingyenes reklámfelületet szerzel, hitelességet építesz (nem árt, ha a potenciális vevőid arcokat, neveket is tudnak társítani a márkádhoz), a munkatársaid pedig elégedettek lesznek, és reggelente 10 perccel tovább alhatnak, mert nem kell gondolkodniuk a ruhaválasztáson.

4) Nagyobb biztonságban érezheted magad

Ha a cégeden belül egy adott munkaterülethez, vagy munkakörhöz speciális színű, vagy mintájú ruházatot rendelsz, akkor a másodperc törtrésze alatt kiszúrhatod, ha valaki „rossz helyen” van.

Különösen a pénzügyi szektorban, az ipari termelésben, vagy a nagy értékű szolgáltatásokat nyújtó cégek ügyféltereiben lehet hasznos, ha egy szempillantás alatt észreveszed a rosszban sántikáló, „ártatlan vásárlót”, vagy az ügyfélszolgálatos kollégát, aki véletlenül veszélyes munkaterületen folytat lebilincselő telefonbeszélgetést a barátnőjével ebédidőben.

5) Megvéded a munkatársaidat

Például a tűzálló, vagy a keresztszennyeződéseket megakadályozó munkavédelmi ruha a céged felelősségvállalásának lakmusztesztje, ha az építő- vagy élelmiszeriparban utazol.

Bizonyos iparágakban a munkaruha nem csupán hasznos brandépítő eszköz, hanem hatósági előírás, ám vezetőként itt is nagy felelősséged van abban, hogy ne a „tudom, hogy kell, de ne költsünk rá sokat”-mentalitás, hanem a minőség és a biztonság szempontjai érvényesüljenek.

6) Növeli a hatékonyságot

Mostanában nagy divat csapatépítő tréningeket tartani, de a közös lerészegedéssel szemben tudományos tény, hogy az egységes munkaruha erősíti a csapatszellemet, növeli a munkatársak cég iránti lojalitását, ezáltal javul az „uniformisban” dolgozó vállalatok termelékenysége.

happy workers egyedi munkaruha

7) Spórolsz a munkatársaidnak, akik ezért nagyon fognak téged szeretni

Érdemes nagyvonalúnak lenni, amikor új munkaruha bevezetésén gondolkodsz. Ha több garnitúrát rendelsz a kiválasztott viseletből a kollégáknak, ne adj’ isten még a mosás, tisztítás terheit is átvállalod tőlük, akkor sok pénzt és időt spórolsz nekik.

Az Apple-ről szóló cikkben már súroltuk az employer branding topikot és nem véletlenül. Ez nem csak trendi téma, hanem a sikeres cégek túlélésének záloga egy olyan munkaerőpiaci környezetben, ahol a képzett munkavállalóid átlagosan 6-8 hónap után simán továbbállnak, ha úgy érzik, nem figyelsz rájuk, nem törődsz velük eleget.

Kérdés: hajlandó vagy befektetni a munkatársaid elégedettségébe (és ezáltal a többi megszerezhető előnybe) egy picit többet, vagy inkább félévente egy kisebb vagyont fizetsz a fejvadász és HR cégeknek a toborzásért?

8) Javítja az ügyfeleiddel való kapcsolatodat

Nagy vagy kicsi, bolt vagy iroda, üzem vagy kiállítótér, franchise vagy családi vállalkozás – egyre megy. Mindegy, hogy milyen környezetben használod majd az egyedi munkaruhádat, segíteni fogja a beazonosításodat, így az ügyfeleid, üzleti partnereid, alvállalkozóid könnyebben kapcsolatba tudnak veled lépni.

A gyorsaság pedig óriási érték. Az átlagos felhasználók nem szívesen várnak 3 másodpercnél többet arra, hogy betöltsön egy weboldal, és biztos találkoztál már (vagy talán te magad is voltál ilyen helyzetben) azzal a jelenséggel, amikor egy vevő ideges arccal, fel-alá rohangál a boltban az eladót keresve. Igen, az eladót, aki végig ott áll tőle három méterre, csak éppen beazonosíthatatlanul, mintha nem is a vállalathoz tartozna.

cafe egyedi munkaruha

Tanulság: ha tökéletes ügyfélélményt, agyondicsért ügyfélszolgálatot, és elégedett vásárlókat akarsz, akkor az egyedi munkaruha se maradjon ki a tervezési folyamatból.

9) Márkanagykövetek, akik a szabadidejükben is neked dolgoznak

Az utolsó pont is a munkatársaidról szól.

Azt már tudjuk, hogy a munkaruha lehet egy szexi céges bónusz, vagy hatékonyságnövelő eszköz, de mi történik akkor, ha egy sor más elemmel (jó HR stratégia, nyílt és őszinte belső kommunikáció, megfelelő motivációs rendszer stb.) összekapcsolódva a munkatársaid megszeretik a brandet, aminek dolgoznak?

Márkanagykövetté válnak, akik a hétvégi kiránduláson is szívesen bújnak majd a kényelmes munkaruhájukba, kiposztolják az Instagramra, amikor megkapják az első uniformisukat, vagy eldicsekednek veled a barátaiknak, ismerőseiknek.

Ez felbecsülhetetlen értéket jelent egy olyan bizalomhiányos gazdasági és társadalmi környezetben, amilyenben élünk. Igazi social proof, ami a munkatársaid kapcsolati hálójában keresztül-kasul viszi a céged jó hírét, amivel épül a márkád, és hízik a bankszámlád.

 

Ha ez a kilenc pont nem győzött meg arról, hogy érdemes befektetni a vállalatod megjelenésébe, akkor sok sikert kívánok neked a továbbiakhoz, de nem én vagyok az embered. Mert én azoknak a vállalkozóknak szeretnék segíteni, akik nem a túlélésre, hanem a győzelemre játszanak.

Ha viszont közéjük tartozol, kérj egyedi ajánlatot az oldal alján, és lépj be a tudatos cégvezetők elit klubjába, akik minden eszközt bevetnek a siker érdekében, legyen szó tudatos marketingtevékenységről, az ügyfélélmény maximalizálásról, a munkafolyamatok digitalizációjáról, vagy éppen a munkatársaik öltözékéről. 

punyi attila promobrand face
Punyi Attila
a professzionális vállalati megjelenés szakértője