Pricing Table Particle

Quickly drive clicks-and-mortar catalysts for change
  • Basic
  • Standard Compliant Channels
  • $50
  • Completely synergize resource taxing relationships via premier market
  • 1 GB of space
  • Support at $25/hour
  • Sign Up
  • Premium
  • Standard Compliant Channels
  • $100
  • Completely synergize resource taxing relationships via premier market
  • 10 GB of space
  • Support at $15/hour
  • Sign Up
  • Platinum
  • Standard Compliant Channels
  • $250
  • Completely synergize resource taxing relationships via premier market
  • 30 GB of space
  • Support at $5/hour
  • Sign Up

Hogyan jutnak el az ötleteid a tervezőasztalra? (Avagy 3 párkapcsolati tanács)

Aktuális bejegyzésünkben három egyszerű lépésben mutatjuk be, hogyan szabjuk formára az általad megálmodott munkaruhákat. A jó kapcsolat alapja a kölcsönösség és a párbeszéd. Lássuk, hogyan működik ez a Promo Brandnél.

1. Az első randitól a kapcsolat startjáig

Ügyfeleink jelentős része ajánlás útján ismer meg minket, de akadnak olyanok is, akik a honlapunkon kérnek ajánlatot. Abban azonban egyik verzió sem különbözik a másiktól, hogy az ajánlatkérést követően eljuttatunk egy briefet az érdeklődőnek, amiből körvonalazódik, hogy mit szeretnének (és mi az, amit abszolút nem).

 

Az előzetes igényeket általában 17 kérdésből tisztázni tudjuk. Ezek jellemzően a tevékenységi kör meghatározására, a probléma feltérképezésére, amelyet a munkaruhával át kell hidalnunk, vagy éppen a határidő kitűzésére irányuló kérdések.

 

Ezt követően személyesen is találkoznunk kell, hogy megismerjük az irodai / gyári környezetet, alaposan át tudjuk nézni a marketinganyagokat, illetve erről beszélgetni is tudjunk, hogy ez alapján kollégáink stabil elképzelést alakíthassanak ki a tervezendő munkaruhákról.

2. Ha komolyak a szándékaid, belekezdhetünk

Miután felmértük a helyzetet, és azt látjuk, hogy a szándékaid komolyak, valóban szeretnéd, hogy felöltöztessük a céged, készítünk néhány termékrajzot, amelyhez grafikusaink és marketingeseink is hozzáadják a maguk szaktudását.

 

Ezt követően egy többkörös pontosítás veszi kezdetét, amely során a grafikusok és tervezők elgondolásait összecsiszoljuk a te elképzeléseiddel. Ha pedig elkészült a kreatív, amely alapján megindulhatnak a gyártási folyamatok, véglegesítjük a szerződést.

3. Ha probléma van, beszéljünk róla

A gyártás folyamata során sem engedjük el a kezed. Lépésről lépésre egyeztetünk, hogy az esetleges félreértések és hibák még a folyamat vége előtt orvosolhatók legyenek. Az elkészült alapanyagokat, majd a filmnyomásokat, a címkéket, majd az elkészült termékeket mind külön véleményezheted, hogy garantáltan a legjobbat kapd.

 

Ha szeretnéd magad is a legjobb ruhákba öltöztetni a céged, nincs más dolgod, mint jelezni ezt nekünk, és izgatott várakozással követni, ahogyan lépésről lépésre valósággá szabjuk az elképzeléseid.

 

  • All
  • Airlines
  • Apple
  • Arculat
  • Brand
  • Céges Munkaruha
  • Egyedi Munkaruha
  • Egyenruha
  • Employer Branding
  • Formális Munkaruha
  • Gyártás
  • Kivitelezés
  • Laza és Kényelmes
  • Légitársaságok
  • Marketing
  • Minőség
  • Professzionális
  • Slim Fit
  • Startup Safary Budapest 2017
  • Steve Jobs
  • Stílusos
  • Tervezés
  • Uniformis
  • Vállalati Megjelenés
  • öltöny
  • Default
  • Title
  • Date
  • Random

Ajánlatkérő űrlap

Kérd ingyenes és személyre szabott ajánlatodat!

Ha megadod az adataidat, akkor legkésőbb 3-5 munkanapon belül személyesen veszem fel veled a kapcsolatot. Az ingyenes igényfelmérést követő személyes ajánlatadás mellé ajándékba adok egy elegáns, névre szóló, egyedi névjegykártyatartót is.

*Azt a címet add meg, ahová elküldhetem az ajándékodat
Xeno-Trade Kft, 1037 Budapest Csillagszem u.17.
attila.punyi@promobrand.hu
+ 36 20 927 4842
facebook.com/promobrand

Kapcsolat

ikon1 Xeno-Trade Kft, 1037 Budapest Csillagszem u.17.

ikon2 attila.punyi@promobrand.hu

ikon3 +36 20 927 4842

ikon4 facebook.com/promobrand

Punyi Attila

A Promo Brand ügyvezetője, a professzionális vállalati megjelenés szakértője

punyi att