Pricing Table Particle

Quickly drive clicks-and-mortar catalysts for change
  • Basic
  • Standard Compliant Channels
  • $50
  • Completely synergize resource taxing relationships via premier market
  • 1 GB of space
  • Support at $25/hour
  • Sign Up
  • Premium
  • Standard Compliant Channels
  • $100
  • Completely synergize resource taxing relationships via premier market
  • 10 GB of space
  • Support at $15/hour
  • Sign Up
  • Platinum
  • Standard Compliant Channels
  • $250
  • Completely synergize resource taxing relationships via premier market
  • 30 GB of space
  • Support at $5/hour
  • Sign Up

Miért a jól öltözött cégek a sikeres cégek?

Egy kutatás szerint, egy jól öltözött embernek 100-ból 100 (!) megkérdezett nagyobb bizalmat szavaz, mint rossz megjelenésű társának.

Egy társkereső oldal, női felhasználói körében végzett felmérés szerint, a magyar férfiak 93%-a elhanyagolt külsejű, és ápolatlan, miközben a nők 88%-a szerint az igényes megjelenés lenne a legjobb bemutatkozás.

Cégvezetőként most talán azon gondolkodsz, hogy milyen hatással van a cégedre az emberek párválasztási szempontrendszere. A helyzet az, hogy meglepően sok.

Tény, hogy amikor tárgyalásra mész, vagy az ügyfélszolgálatodra besétál egy potenciális vevő, az első dolog, amit az üzleti partnered, vagy a vásárlód ösztönösen felmér, a megjelenésed lesz.

Vajon elég figyelmet fordítasz rá? Vagy többet is kihozhatnál belőle? Jól öltözöttnek, vagy slamposnak tűnsz az ügyfeleid szemében?

Miért fontos a professzionális vállalati megjelenés?

A munkaruha a legtöbb magyar vállalkozás számára a „fölösleges pénzkidobás” kategóriájába tartozik.

A haladó szellemiségű cégek talán eljutnak az egységes formaruha igényéig, de a többség leragad előnytelen, vagy olcsó megoldásoknál.  Ezért találkozol megdöbbentően sokszor színehagyott, kinyúlt, silány minőségű és előnytelen ruházatú értékesítőkkel, alkalmazottakkal, amikor besétálsz a kedvenc boltodba.

Az egyedi munkaruha ellen érvelők leggyakoribb kifogása az egységes vállalati megjelenés ellen, hogy olyan költségvetési tétel, ami nem hozza vissza az árát.

De a kényelmetlen igazság az, hogy nem az a kérdés, hogy szerinted fontos-e, hogy befektess a munkatársaid megjelenésébe. Miért? Mert nem te fogsz magadtól vásárolni.

Idézzük csak fel a bevezetőben említett kutatást: az emberek 100%-a nagyobb bizalmat szavaz egy stílusosan öltözött, mint egy előnytelen megjelenésű embernek.

Amikor egy vásárló belép a boltodba, vagy az irodádba, akkor a másodperc törtrésze alatt szkenneli a terepet. A berendezést, a tisztaságot, a kínálatot, a fényeket, az illatokat, és igen, a munkatársaid megjelenését is.

Mert a vásárlóid emberek, akik nem a cégedtől, hanem egy másik embertől, a kollégádtól vásárolnak, akit ugyanúgy vizsgáztatnak, mint a termékedet.

Ha pedig azt látja, hogy a kollégád egy H&M-es basic pólóban közelít felé, amire darabonként 20 forintért hímezték fel a céged elnagyolt logóját, és tucatnyi cérnaszál lóg ki belőle, már azelőtt hátrányból indulsz, mielőtt egyetlen szót is szólt volna.

Ha nem akarsz rossz pozícióból indulni, amikor üzletelsz, ideje, hogy komolyan vedd a céged megjelenését.

A sikeres cégeken látszik a siker

Jó a terméked? Kiváló a szolgáltatásod? Betartod a határidőket? Profi az ügyfélszolgálatod? Remek.

Akkor felejtsd el a „jó bornak nem kell a cégér”-típusú gondolkodást, mert ez a vesztesek jelmondata a 21. század marketingorientált üzleti világában.

A stílusos vállalati megjelenés, az egyedi és minőségi munkaruha a vállalkozásod arculatának, brandjének szerves része, a marketing és értékesítési folyamataid nélkülözhetetlen tartozéka.

sales-egyedi-munkaruha-pb

Ezért van az, hogy a sikeres cégeket már kilométerekről észreveszed, mert ők már felismerték, hogy a professzionális vállalati megjelenés olyan befektetés, ami vevőket vonz és profitot termel.

Valahogy így:

 „SAP tanácsadó cégként fontos számunkra, hogy a munkatársaink megjelenése tökéletes és professzionális legyen. A Promobrand és Attila segítségével sikerült egy sportosan elegáns ruházati megjelenést kialakítanunk, amelyet kollégáink is szívesen viselnek, így ők lettek cégünk legjobb reklámhordozói. Cégvezetőként úgy érzem, hogy ez egy jó befektetés volt!” (Bődy Mihály, ügyvezető, tulajdonos, Lupus Consulting Kft.)

Nem foglak arra kérni, hogy állítsd rá az asszisztensedet a céged arculatához passzoló, egyedi munkaruha megtalálására.

Ez a te döntésed.

Cégvezetőként neked kell mérlegelned, hogy megéri befektetni egy olyan időtálló termékbe, amivel a legjobb első benyomást teheted az ügyfeleidre, üzleti partnereidre.

Ha viszont szeretnéd, hogy te cégeden is látszódjon a siker, akkor kérj személyre szabott ajánlatot ide kattintva, és segítek kitűnni a szürke tucatcégek tengeréből.

punyi attila promobrand face

Punyi Attila
a professzionális vállalati megjelenés szakértője

  • All
  • Airlines
  • Apple
  • Arculat
  • Brand
  • Céges Munkaruha
  • Egyedi Munkaruha
  • Egyenruha
  • Employer Branding
  • Formális Munkaruha
  • Gyártás
  • Kivitelezés
  • Laza és Kényelmes
  • Légitársaságok
  • Marketing
  • Minőség
  • Professzionális
  • Slim Fit
  • Startup Safary Budapest 2017
  • Steve Jobs
  • Stílusos
  • Tervezés
  • Uniformis
  • Vállalati Megjelenés
  • öltöny
  • Default
  • Title
  • Date
  • Random

Ajánlatkérő űrlap

Kérd ingyenes és személyre szabott ajánlatodat!

Ha megadod az adataidat, akkor legkésőbb 3-5 munkanapon belül személyesen veszem fel veled a kapcsolatot. Az ingyenes igényfelmérést követő személyes ajánlatadás mellé ajándékba adok egy elegáns, névre szóló, egyedi névjegykártyatartót is.

*Azt a címet add meg, ahová elküldhetem az ajándékodat
Xeno-Trade Kft, 1037 Budapest Csillagszem u.17.
attila.punyi@promobrand.hu
+ 36 20 927 4842
facebook.com/promobrand

Kapcsolat

ikon1 Xeno-Trade Kft, 1037 Budapest Csillagszem u.17.

ikon2 attila.punyi@promobrand.hu

ikon3 +36 20 927 4842

ikon4 facebook.com/promobrand

Punyi Attila

A Promo Brand ügyvezetője, a professzionális vállalati megjelenés szakértője

punyi att