Az egységes, egyedi és esztétikus munkahelyi öltözék rendkívül fontos szerepet játszik a márkaszemélyiség kialakításában és a brand építésében. Egy magára valamit is adó cégvezető, aki nem rövidtávon gondolkozik, hanem közép és hosszútávú előnyöket szeretne realizálni, ezt az elemet biztosan az elsők között építi be branding stratégiájába. De nem minden munkaruha egyformán alkalmas erre a feladatra! Érdemes feltennünk 3️ alapvető kérdés, mely segíthet rámutatni, hogy mennyit „ér” a jelenlegi céges uniformisunk!
1. Illeszkedik a munkaruha a céges arculatba, és ezáltal erősíti a brandet?
Ezt a kérdést laikusként talán nehéz megválaszolni. Ha azonban a munkahelyi ruházat nem kifejezetten a céges arculat, a márkaidentitás és az üzleti célok teljeskörű figyelembevételével készült, akkor valószínűleg nem, vagy nem optimális mértékben.
2. Csak azért hordják a ruhát a dolgozók, mert kötelező?
A munkahelyi uniformis bevezetése, bár sokat lendíthetne a cég sikerein, sokszor azért bukik el, mert a munkatársak erős ellenállást fejtenek ki vele szemben. Ez elsősorban a negatív tapasztalatokból fakadó rossz beidegződések miatt van. A „munkaruha” a legtöbb ember fejében egyet jelent a silány minőséggel és a személyes identitás részleges feladásával. Éppen ezért fontos olyan tervezőt választani, aki trendi, igényes és egyedi ruhát készít, olyat, amit mindenki büszkén visel, és amely méltó módon reprezentálja a céges kultúrát.
3. Egy év múlva is tartják majd jelenlegi állagukat a munkaruhák?
A fenti három kérdést a Promo Brand exkluzív ruházatával magabiztosan válaszolhatod meg „Igen”-nel. Ha felkeltettük érdeklődésedet keress minket bátran! promobrand.hu
