A világ két vezető sportszergyártója több okból is követendő példa akár a magyar kkv-k számára is. Most elárulok egy apró titkot azzal kapcsolatban, hogy te hogyan élvezheted a két cégóriás által is használt metódusokat, hogy ezzel is emeld céged nívóját és értékét.
Mindig egy lépéssel a piac előtt
Biztosan unod már, mert ezerszer hallottad és olvastad Henry Ford híres mondatát, miszerint ha megkérdezte volna a fogyasztóit, nem gépkocsikat, hanem gyorsabb lovakat szerettek volna.
A Nike és az Adidas különösen jók abban, hogy a termékfejlesztés területén ne kövessék, hanem diktálják a divatot. Ezzel kapcsolatban elég csak arra gondolnunk, amikor visszahozták a rég elfeledett magas szárú futballcipőket. Ha mindig csak követnék a piaci igényeket, valószínűleg sosem jutottak volna idáig. Minket azonban nem ez érdekel leginkább.
Az ördög a részletekben rejlik
A legtöbbször a hangos, nagyot csattanó nyilatkozatok, reklámkampányok és termékbemutatók azok, amelyek megragadják a fogyasztói csoportok figyelmét. Azonban jellemzően nem ezért szeretnek bele egy-egy cégbe, termékbe vagy szolgáltatásba. Hanem éppen azok miatt az apró részletek miatt, amiket csak tudatosan figyelve veszünk észre, egyébként a tudat alattinkra hat.
Ilyen részlet például a munkaruházat. Persze a Nike és az Adidas ilyen szempontból szerencsésnek mondhatja magát, hiszen sportszergyártóként a termékei is nagyrészt ruhák, a kulcs azonban ezen ruhák elkészítési módja. Ebből pedig te is profitálhatsz, amikor a céged felöltöztetésén gondolkodsz.
Tartsd a lépést
Arról már írtunk, hogy miért fontos, hogy megfelelő munkahelyi viseletet biztosíts céged dolgozóinak. Van azonban egy újabb hírünk, amiből profitálhatsz. A Promo Brandnél ugyanis elkezdtünk egy Nike és Adidas által használt anyagokkal dolgozni, ezek a dryfit és a coolmaxhoz anyagokhoz hasonlítanak.
Ez azonban még csak a jéghegy csúcsa, egy partnerünk számára éppen olyan megoldás kivitelezésével kísérletezünk, amely során ezeket az anyagokat egy ragasztásos technológiával összevarrjuk, majd a testtel érintkező szenzorokat helyezünk a termékbe, amely így képessé válik a biometrikus adatok folyamatos gyűjtésére és tárolására. Az adatok később kielemzhetők.
Ez a megoldás számtalan területen használható, hiszen egészségmegőrző, illetve teljesítményértékelő szerepe vitathatatlan előnyhöz juttatja majd a céged. Arról már nem is beszélve, hogy milyen PR-értéke lesz annak, amikor ezt felkapja a sajtó, és példaként a Te cégedet említik. Természetesen itt a gyártás lebonyolításához nagyobb mennyiségekben kell gondolkodni.
